Hemma

Jag är hemma och inga ben är brutna. Det var skönt att vara i Åre några dagar. Äta god mat, sova och vara ute i friska luften hela dagarna. Fast nu känns det bra att vara hemma, borta bra med hemma bäst.

Igår hämtade jag hem Camaro, så nu får vi gosa med honom hela helgen. Natten till idag var ingen höjdare, han sov oroligt och tyckte att det var morgon redan runt 3.
När Andreas åkte till jobbet satt jag på tvn i sovrummet, då lugnade Camaro ner sig och jag kunde sova en timme till. Så tvn kanske är knepet när han inte kan sova på natten...

Nu ska jag plugga lite, sen blir det en lång promenad med Camaro i det underbara vädret!!

Kommentarer
Postat av: Apan trimmar och slimmar med start 105 kg

Men Camaro då! Till och med Isa & Mauritz sover ju bättre.

2010-03-09 @ 00:15:29
URL: http://guldgris.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0