ganglion



Bulan på min fotled är vad läkarna kallar en ganglion, enkelt förklarat har det läckt ut ledvätska som bildar en "klump". Helt ofarligt och kan försvinna av sig själv. Om jag sen vill, om jag tycker att den blir större, gör ondare eller att jag blir störd på den så kan jag få en remiss till ortopeden för att operera bort den. Skönt att det inte var något allvarligare! Nu kan jag börja promenera igen, har ju nästan inte promenerat någonting alls sedan i torsdags då knölen kom.. Jag hoppas att knölen försvinner av sig själv. För den gör trotts allt lite ont och operation är jag inte så jätte sugen på..


Kommentarer
Postat av: Martina

Nej fy operation är ju ingen höjdare :P Hoppas den försvinner av sig själv :)

2010-03-30 @ 10:07:47
URL: http://wolverina.cybersite.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0