23/3, Grattis pappa!

Nu var det ett tag sedan jag skrev men har haft mycket att göra nu senaste dagarna. I fredags lämnade jag äntligen in min naturvetenskapstenta. Den var en mardröm att skriva, har nog aldrig haft en sådan skrivkramp vid en tenta som nu. Och alla klasskamrater verkar hålla med mig. Den här tentan var en pärs. Ingen viste vad tentan gick ut på och vad lärarna egentligen ville ha ut av den. Så det var svårt att veta vad man skulle skriva.

I torsdags hämtade vi också hem Camaro så i helgen har vi haft fullt upp. Vi hade med Camaro på en massa nya saker så han fick mycket socialträning och var helt slut på kvällarna. Han fick också träffa Rista både på fredagen och lördagen. Det var nog nyttigt för honom att få träffa en tik som säger ifrån. Han är van med Glimma som låter honom bråka så mycket han vill, men Rista satt honom direkt på plats och sen höll sig Camaro två steg bakom henne.. =P

Nu sitter jag hemma hos mamma och pappa, pappsen fyller år idag så vi ska fira honom lite ikväll, sen till helgen blir det en större middag tillsammans med släkten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0