På besök hos Martina + hundar

Idag var jag och Camaro på besök hos Martina, Rista och lilla E´tsa. Den lilla hyenan E´tsa var inte Camaros favorit, så fort hon kom i närheten av Camaro så hoppade han långt bort.. han började till och med morra lite åt henne. Ibland är han allt lite egen, rädd för en liten valp =P men men, han vänjer sig nog snart!

Camaro har blivit bättre på att stanna kvar när jag säger till honom att göra det. Så nu sitter han kvar på altanen, i och försig kopplad, men han rör sig i alla fall inte ur fläcken. Det är himla skönt! Han har också blivit duktigt på att sitta kvar i bilen när jag ska gå någon stans. Han sitter bara och tittar efter mig, men säger inte ett pip! Han är så duktig så! :)


Kommentarer
Postat av: Martina Rista & E'tsa

Tack än en gång för besöket, de va trevligt :)

Kram

2010-06-17 @ 21:45:06
URL: http://wolverina.cybersite.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0