Dagens arbete


Nu har jag och grannen jobbat i nästan 3 timmar med att slänga ut 20 ton jord på den plats som ska bli vår gräsmatta. Jag har krattat och krattat och krattat lite till och det behövs fortfarande lite mer krattning för att få allt platt, men nu gör min rygg så ont att jag helst av allt skulle vilja lägga mig ner och gråta. Men det är himla skönt att få allt på pats så att vi snart kan slänga ut frön och få igång gräsmattan på riktigt.

Tur att man har snälla grannar som kan hälpa till!! Utan grannens hjälp skulle de här jobbet ta längre tid och vara mycket jobbigare.

Kommentarer
Postat av: lisa

Såg att du ställt en fråga om buzzador i min blogg. Vad man får testa varierar nog väldigt mycket beroende på vad man har fyllt i för personlig information på sin buzzadorsida..tex intressen. Själv har jag varit med i snart två år tror jag och har bara varit med i tre kampanjer. Nu hemglass och tidigare har jag även fått testa en fotobok och sen har jag buzzat ett tv-program. har även fått erbjudande om tankkort till bilen och något kreditkort som jag valt att tacka nej till.



Angående bilder så har jag i tidigare kampanjer inte behövt skicka in några bilder men i Hemglasskampanjen jag är med i nu så är bilder ett krav. Men allt sånt står i inbjudan så då kan man ju välja att tacka nej till de kampanjer som har bilder som krav om man känner att man inte är villig att skicka in några såna.

2010-06-10 @ 18:55:52
URL: http://vidvagensande.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0