Tillägnad Martina ;)

På order av Martina ska jag vist börja blogga igen efter ett längre uppehåll..
vad har då hänt sedan sist?

*Vi har haft en underbar schäfertik
*Vi har tyvärr varit tvungna att göra oss av med henne då vi inte kunde ge henne allt det hon behövde och var värd
*Jag har börjat fjärde terminen på lärarutbildningen, till sommaren har jag äntligen kommit halvvägs! =D
*Jag läser nu naturvetenskap och det är första kursen som jag verkligen tycker är kul!
*Jag är fortfarande tillsammans med fina Andreas
*Vi har börjat titta och längta efter valp och har hittat en ras som verkligen kan passa oss







Kommentarer
Postat av: Martina

Så där ja va väl inte så svårt att komma igång :D

Nu hoppas vi på inlägg åtminstone en gång i veckan :P

2010-01-30 @ 00:04:07
URL: http://wolverina.cybersite.se
Postat av: Caroline

vist kan ju försöka ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0