Baka baka liten kaka


Idag blev det vist till att baka. Andreas slog upp ögonen i morse och sa att han var sugen på havrebollar och jag som den snälla flickvän jag är ställer mig och bakar =)
Nu står smeten i kylen för att svalna och stelna lite sen får jag gegga ner mig och rulla bollar! Ska bli gott när de är klara!!

Ikväll ska jag jobba.. sitta barnvakt, vilket betyder att flickan går och lägger sig klockan åtta och då kan jag sitta i soffan och glo på tv hela kvällen tills föräldrarna kommer hem. Mer ansträngande jobb kan man ju ha ;)


Kommentarer
Postat av: Martina

Smarrigt! Gick barnpassningen bra igår då? Kram

2010-01-31 @ 12:30:21
URL: http://wolverina.cybersite.se
Postat av: caroline

Det gick bra och havrebollarna blev smarriga! Hur var filmen, gillade ni den?

2010-02-01 @ 10:28:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0