underbart väder

Solen lyser idag och det är precis lagom kallt ute, underbart! Unnande mig en skön promenad mitt i pluggandet för att njuta av lite solstrålar. Jag måste vänja mig vid att gå ut och gå varje dag för på måndag ska jag och Anna vist börja gå till Göteborg, med 10000 steg om dagen ska det ta ungefär 68 dar. Får väl se hur det går. Tror inte jag kommer lyckas, 10000 steg är fler än man tror. Men jag måste i alla fall försöka!!

Det känndes nästan som att det var vår i luften idag. Lite väl kallt för att vara vår kanske men solens strålar lyckades värma upp asfalten så mycket att den torkade. Så på många ställen var det helt torr asfalt. Det känns som ett vårtecken i alla fall. Men än får vi nog njuta ett tag till av snön innan våren sätter fart. Hellre snö och kallt än slask och regn!


Kommentarer
Postat av: Martina

Näää vänj dig mer med promenad varje dag för hundens skull :P

2010-02-11 @ 17:29:34
URL: http://wolverina.cybersite.se
Postat av: Caroline

haha, med en hund så finns det en anledning att gå ut... då är det inte något problem.. det är bara så tråkigt att gå ut och gå ensam.. =P

Postat av: Martina

Äsch det är ju skitkul att gå ut själv och kasta sig i snön som värsta muppen :P

2010-02-11 @ 22:01:48
URL: http://wolverina.cybersite.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0