Teater och trafikkaos


Bruden som visste för lite var jätte bra! Skratt från början till slut! Tyvärr tog den slut alldeles för snabbt..
Efter teatern åt vi en god middag på restaurang Viktoria som ligger vid Kungsträdgården. Jag åt en jätte god fisk- och skaldjursgryta med chiliaoli.

Hemvägen var sedan rätt intressant.. när jag kommer till centralen kollar jag på tavlan för att se när tågen går.. då ser jag att tågen är 1.5 timme försenade.. Det tåg jag efter väntan fick hoppa på skulle gått från centralen 20.49 men gick 22.26?! Sen tog det 1 timma att ta sig till Handen, en resa som egentligen ska ta max 20 minuter. Jag hade turen att hinna med en buss när jag väl kom till Handen, annars hade jag fått mig en 40 minuters promenad i 2 dm nysnö och det är inte precis det man längtar efter halv 12 på natten.

Helt galet hur hela Stockholm står still så fort det kommer snö.. får se hur det blir när jag ska till skolan imorgon. Hoppas att tunnelbanan har börjat gå lite bättre då iaf. Fast nu har det ju börjat snöa igen så det är väl inget att räkna med..

Kommentarer
Postat av: Martina

Låter som du haft en kul hemsresa!

2010-02-21 @ 17:35:40
URL: http://wolverina.cybersite.se
Postat av: Josefine

Förrätterna kostade ju typ över 100kr och sen ifall man ville ha biff " utanför menyn" så kostade ju de över 200kr, Oxfile kostade 285kr . Men beroende på vad man vill äta så blir det ju "billigt" eller dyrt. Och alla efterrätter kostade 95kr.

Men ifall man väljer de för 175 kr som du och jag så vart det ju inte så dyrt.

2010-02-21 @ 20:05:00
URL: http://idakristinajosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0