promenad, möte och brödbak

Idag känner jag mig duktig! Skulle på möte i haninge idag, istället för att ta bilen så gick jag dit och hem, fick ihop lite mer än 12000 steg på det!! :) Mötet i sig var rätt värdelöst, blev först hänvisad till ett ställe, men det skulle jag vist inte för det var bara de som läste termin 1 som skulle vara där, så det var bara att springa till ett annat ställe på andra sidan centrum. Jag tycker alltid att det är så förvirrat, har per mejl fått veta att min basgruppsledare ska heta A.B men i själva verket heter hon A.C. De ger det så lätt för oss studenter när de varken kan ge oss rätt mötesplatts eller rätt namn på ledarna. På mötet var vi 3 studenter och ledaren var utbytt mot en vikarie som inte vista vad vi skulle prata om.. Men men, jag har slutat bli förvånad. Lärarutbildningen och allt som har med den att göra är ett stort skämt!!

Väl hemma så har jag nu bakat bröd. Det står i ugnen och doften börjar sprida sig i huset. Lite senare ska jag börja förbereda kvällens middag, hemmagjord gulaschsoppa ska det serveras =)

Just nu går jag bara runt och väntar på att höra från kenneln som vi är intresserade av. Tiken ska börja löpa när som helst så nu väntar vi spänt på att höra om det blir en lyckad parning!

Jo just det, jag hämtade mina glasögon igår och för första gången på länge så ser jag ordentligt! Nu först märker jag att den där konstiga dimman som jag har sett allting igenom de senaste åren vist inte är det normala. Underbart!!




Kommentarer
Postat av: Martina

Värst va du är hemmafruig av dig :P Skönt med nya glasögon :)

2010-02-18 @ 17:23:51
URL: http://wolverina.cybersite.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0