Om jag somnar om, kan man då starta om dagen?

Dagen skulle kunna börjat bättre, minus 24 grader, inga tunnelbanor går på grund av snö och kyla och att stå och vänta på ersättningsbussar när det är så här kallt är ju bara att glömma. Så skolan får jag tyvärr missa idag, vilket är himla dumt då vi redan ligger efter i kemin..
Till råga på allt gick strömmen på en fas precis när Andreas åkt till jobbet. Så nu har jag ingen ström på övervåningen och i sovrummet. Inget vatten och halva spisen är avstängd. Kylskåpet tror jag går på någon form av sparlåga lika så värmen i huset. Kul!! Nu gäller det att elda i kaminen så att det inte blir kallt här inne..

Somna och starta om dagen? Ja tack!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0