Ikea



Idag har jag haft en trevlig dag på Ikea tillsammans med grannen och tre vildingar. Efter fyra timmars shoppande och två fulla vagnar var det fem trötta personer som satt sig i bilen för att åka hem. Väl hemma var det städning som stog på schemat.
Efter middagen tog jag och Andreas är skön lång promenad. Jag märker att jag mår mycket bättre nu när jag verkligen ser till att gå ordentligt varje dag. Jag är piggare, sover bättre och vaknar mer utvilad. Känner ni andra tjejer något av att ni rör på er ordentligt eller är det bara jag som inbillar mig att jag mår bättre?

Det ska bli spännande och se hur vädret är imorgon. Det sägs ju att det ska snöa ordentligt.. Jag är lite rädd för att bussen och tåget ska krångla, ska på tetater med familjen så jag får inte komma sent. Gäller nog att åka i god tid! Vi ska se "bruden som viste för lite", jag har längtat efter att se den sedan den gick på fjäderholmarna i somras, men då blev det inte av. Men nu så =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0