Helg


I helgen har vi haft fina Camaro hemma hos oss. Mysigare hund får man leta efter! Några härliga promenader blev det, bland annat en tur till Hellasgården där även Martina, David, Rista, Minken och Cattis slöt upp. Det blev en skön promenad och bra träning för Camaro att man inte behöver hälsa på alla hundar som dyker upp.

Den här veckan är lugn för min del, har varit på Naturhistoriska riksmuseet med skolan på förmiddagen, det var det ända som jag hade inbokat den här veckan. Resten är jag "ledig" har en helt del som måste läsas och planeras, men jag slipper passa tider i skolan och lyssna på föreläsningar. Ska försöka träffa Anna och lilla Lovis en sväng är det tänkt också!





Kommentarer
Postat av: Martina

Lyllos dig att få va ledig!! FUSK

2010-02-08 @ 20:44:43
URL: http://wolverina.cybersite.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0