Helg



Klockan nio i morse tog jag på mig ytterkläderna och gav mig ut i vinterlandet. I en decimeter nysnö och oplogade vägar promenerade jag i nästan 45 minuter, 3500 steg blev det. Tror inte att det kommer bli så mycket steg idag. Ska ju in på teater och middag ikväll så någon långprommis hinner jag inte med.. men men får se hur det blir..

Idag har vi problem med vattnet, vi får inget varmvatten. Eller vattnet är lite små ljummet men det blir inte varmt. Detta märkte jag när jag skulle hoppa in i duschen efter promenaden, det var inte en speciellt skön dusch. Så nu håller Andreas på att klurar på vad som är fel, hoppas att han kommer på det. Han är duktig som kan hålla på med sånna saker, jag står som en frågetecken och har inte en aning om vad jag ska göra..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0