<3


Jag är verkligen dålig på att vara ensam hemma.. jag hör massa konstiga saker jag aldrig hör när Andreas är hemma. Tror att varje knak är nått konstigt och varje bil som kör långsamt utanför körs av nån skum typ. Trots att jag var ensam så mycket förra året så vänjer jag mig aldrig.

Andreas får mig att känna mig trygg! Med honom hemma funderar jag aldrig på att något skulle kunna vara galet och jag sover som törnrosa. Än är det alldeles för många dagar kvar tills han kommer hem, men jag räknar ner tills jag får ligga i hans varma famn igen! <3






Kommentarer
Postat av: Martina

Ja en längre tid är verkligen inte roligt att va själv. Skulle aldrig klara av att va där själv en hela vecka, skulle åka hem till pappa och slagga där :P Förstår inte hur David klarade sig utan mig i 9 dar i höstas. Han är iof inte så harig av sig kanske ;P Men som sagt trist att va ensam så länge :(

2010-04-14 @ 01:22:05
URL: http://wolverina.cybersite.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0