Studieuppehåll



Är det någon som vet hur det fungerar? Alltså att ta studieuppehåll
Jag har nämligen tankar på att flytta till Åre i höst/vinter och jobba en säsong eller nått liknande, med vad vet jag inte riktigt. Liftskötare, skidlärare, i kassan på ica. Ja jag har ingen aning. Men upp och bo där vill jag. Men hur går man till väga?
Det jobbiga är att för att söka jobb på skistar så måste jag vänta till augusti/september, för då börjar deras rekrytering. Men skolan börjar ju i augusti och jag lär ju behöva strunta i hela hösten. Men tänk om jag inte får något jobb där uppe, då har jag ju tagit ledigt i onödan. För jag vill ju inte vara ledig här hemma, då pluggar jag hellre. Usch jag vet inte. Hur tusan ska jag göra?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0