Roliga grannar

Sitter på rummet och ska försöka sova om en stund, men det blir nog lättare sagt än gjort.
Grannarna har fest. Problemt är inte att dom har fest, lite musik är ju inte så farlig. Problmet är att ett stort gäng fulla 17åringa killar står ute på altanen och skriker och det är inte fösta gången, lika dant är det varje gång. Alla deras fönster och dörrar är öppna så de dånar av musik så det känns som att man själv har musik på i rummet och en massa fulla hormonstinna killar som inte kan annat än att skrika till varandra! Detta brukar fortsätta till långt in på natten och det är fullkomligt omöjligt att sova så länge dom håller på. Tycker synd om syster som ska upp tidigt för att jobba hela morgondagen.
Kanske ska dra igång häcktrimmern eller köra lite kvistar i kvistmaskinen klockan 8 imorron bitti så man får ge igen lite, det skulle vara något.

Varför denna ljudnivå? Jag förstår det inte, är det någon som kan förklara för mig varför man är tvungen att skrika till varandra, eller utstöta vrål så det låter som en brunstig ko eller nått. Okej att djurhanar kan fälla sin hona, men jag har svårt att tro att dagens kvinnor skulle falla för någon som skriker rätt ut, jag vill då ha någon inteligentare.

Nu är det vist "tjo faderittan LAMBO" som är på topp hos grannarna och jag ska krypa ner i sängen med Stieg Larssons senaste tegelsten så jag kan göra något vettigt av natten..

Det var det fräckaste, jag kom på dom med att sitta på motorhuven till min bil!!!! Men dom hoppade iaf ner utan att protestera när jag sa till...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0