Yr


Yr i bollen är jag idag.. slog upp mina stora bruna sju i morse och kunde inte fokusera blicken på något.. hela rummet snurrade som när man sitter i en karusell. Jätte läskigt! Detta slutade efter ett tag men jag är fortfarande yr. Att ligga ner eller luta huvudet åt sidan går inte! Då snurrar det! När jag rör på mig och sitter med huvudet rakt så fungerar det. Känner mig mest lite konstig då, ungefär som när man kliver av en karusell. När det snurrat mycket och det precis håller på att sluta. Huvudet hänger inte riktigt med.

Var på vårdcentralen för en stund sen. Där var det en distriktsköterska som tog hand om mig. Hon tog mitt blodtryck och puls. Detta var så klart lite högt, men det gjorde mig inte förvånad då det alltid är det när jag stressar upp mig. Sen kunde hon inte göra något mer då hon inte är läkare.. hum, ingen remiss till någon läkare, ingen läkartid, inget tips på vad jag kan göra för att det ska bli bättre. Ingenting, för "jag är ju inte läkare" - Men vad fasen gjorde jag då där?!

Efter vårdcentralen gick jag och hyrde en film och köpte godis. Måste ju tycka lite synd om sig själv!! Så snart ska jag krypa ner i soffan, men jag får se till att sitta rakt upp. Inte luta huvudet och absolut inte ligga ner!!

Kommentarer
Postat av: Anna

Usch, stackare :( krya på dig. KRAM

2008-12-11 @ 13:43:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0