Vill...

åka skidor!! NU!!

D nu får du fixa utrustning, för så fort du gjort det då drar vi! Bosätter oss i Åre och pendlar till Stockholm ;)
Det kommer bli sjukt kul att komma iväg! Längtar efter snö, nypistade backar, sol, varm choklad i stugan efter en skön skiddag. Framför allt längtar jag efter att komma ifrån Stockholm. Duved känns som mitt andra hem, ett hem där jag bara behöver tänka på mig själv, tänka på att slappna av och ha det mysigt tillsammans med dem jag tycker om mest. Äta god mat, få mycket frisk luft och få en chans att sova. Duved är mitt andningshål i vardagen, där kan jag släppa allt och bara vara. 

D sa idag "Ja ha, så du väntar bara på att jag ska handla mina saker så vi kan dra" 
Ja kära D du har så rätt så rätt...

Kommentarer
Postat av: Josefine

Dagen efter var den tårta fett god:) den blev godare ju mer den stod och gosade till sig

2008-12-08 @ 17:35:21
URL: http://idakristinajosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0