Vart är rösten?

Ja den frågan skulle jag vilja ha svar på. För min röst är nämligen borta. Eller jag låter som en sönderrökt 80årig, gubbe.
En gång om året brukar jag råka ut för detta helvete och detta året skulle vist inte bli något undantag. Så nu sitter jag och knarkar te och fisherman´s friend och försöker vara tyst. Hoppas att det går över relativt fort då.

Idag skulle jag egentligen varit i skolan för att skriva in mig på en ny kurs och sedan till Taxi Stockholm på ett jobbmöte. Men detta får jag stryka. Inge kul att sitta med en massa andra människor och hosta och inte kunna prata. jävla skit!!

Tänk om jag kunde vara som alla andra normala människor och få lite ont i halsen och feber och sen bli frisk på några dagar, nej jag ska bli hes och gå runt och kraxa i veckor.

Nej idag är jag inge glad.. kanske ska ta mig till Lidle och köpa godis och sen sätta mig i soffan och plugga lite, sen ett bad och kanske en bra film. Det är jag värd!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0