Lycka

Jag var i kyrkan i fredags kväll, på andakten prades det om lycka, att lycka kan betyda olika saker för olika människor.
Så jag började fundera över vad som gör min lycklig här är det jag kom fram till.


Lycka för mig är

~~  Ljusa varma sommarnätter
~~ En varm kram
~~ Att sitta uppkrupen i soffan men en kopp te och en kär vän
~~ Nymålade långa naglar
~~ Musik
~~ Mysiga middagar med familjen
~~ Mina underbara barnvakts barn speciallet J, M och S. När jag började hos er var M en liten pys och J gick fortfarande på dagis S var knappt påtänkt, nu går J i tvåan och M sista året på dagis och S är inte bebis längre! ni börjar bli stora pojkar! <3
~~ Att åka båt
~~ När solen skiner en kall vinterdag
~~ Mina söta kusiner
~~ Nybakat bröd
~~ Tända ljus
~~ Doften av jul
~~ Att sitta i taxin på väg till Arlanda, på väg ut på nya äventyr
~~ Kvällsandakter med mycket ljus och ungdommar som sitter tätt och sjunger
~~ Att ligga i sängen med någon jag tycker om och lyssna på regnet som smattrar mot fönstret
~~ Mormor, morfar, farmor farfar
~~ Syster
~~ Mamma och pappa

Detta och mycket mer gör mig lycklig!








http://images.google.se/imgres?imgurl=http://home.swipnet.se/~w-25133/bilder/lycka4.gif&imgrefurl=http://home.swipnet.se/~w-25133/lycka4.htm&h=320&w=267&sz=17&hl=sv&start=6&um=1&tbnid=dWSAXFOcl-UwQM:&tbnh=118&tbnw=98&prev=/images%3Fq%3Dlycka%26um%3D1%26hl%3Dsv%26sa%3DN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0